Campagnes met bewezen impact
Tijdens mijn jaren bij Coca-Cola Services en Danone heb ik de kracht van geïntegreerde marketing-campagnes ontdekt én in de vingers gekregen.
Een goeie campagne start bij een sterk inzicht én relevante boodschap – die op verschillende manieren vertaald wordt doorheen de verschillende fases van de funnel én aangepast is aan de relevante dragers. Elke fase – van bewustzijn tot conversie – krijgt de juiste boodschap via de juiste touchpoints, waardoor we de kracht van elk kanaal benutten en je doelgroep op elk moment effectief bereiken. Een spotje voor op tv of digitaal is immers iets helemaal anders dan een sterke outdoor, advertentie in een magazine of communicatie op sociale media. Daarnaast heb ik ook uitgebreide kennis van brand activation of experiential marketing, waarbij jouw merk rechstreeks in contact komt met je doelgroep.
Deze aanpak zorgt ervoor dat je merk overal sterk en herkenbaar wordt, met campagnes die aansluiten bij je langetermijnstrategie én resultaten opleveren.
Dat deze aanpak werkt mag blijken uit de marketing awards die mijn teams en ik hebben gewonnen, waaronder de titel Belgian Marketing Company of the year van BAM en een zilveren Effie Award voor de impactvolle en effectieve lanceringscampagne Alpro This is not M*lk. Voor deze awards schreef en verdedigde ik trouwens ook de cases.