Duurzame strategie
Een duurzame langetermijnstrategie start met relevante data en inzichten over jouw doelgroep, markt en segment, relevante trends en uiteraard de interne cijfers (bereik, leads, verkoop, loyaliteit). Hier ga ik mee aan de slag om een goed onderbouwde basis te leggen.
Met deze basis gaan we dan verder aan de slag. Door m’n goed onderbouwd buikgevoel, 15 jaar ervaring én flinke dosis creativiteit bouw ik strategieën die aansluiten bij jouw merk-positionering én doelstellingen. Deze strategieën richten zich op alle lagen van de funnel: van merkbekendheid tot conversie en retentie.
Daarnaast specialiseer ik me ook in “duurzame strategie“. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat de toekomst in handen is van merken die inzetten op duurzame ontwikkeling die economische groei combineert met een positive impact voor mens én planeet. “Duurzaamheid” zal niet langer een vrijblijvend extra’tje zijn maar een heuse “license to operate”.
Daarom volgde ik de Masterclas Sustainable Strategy bij Antwerp Management School. Met deze achtergrond kan ik jouw merk nog beter begeleiden in deze spannende én boeiende tijden vol verandering.