Portfolio

Een aantal projecten waar ik m’n schouders onder mocht zetten


BRAND STRATEGY

“Better Choices” 
bij Le Pain Quotidien

Samen met het Le Pain Quotidien team, zorgde ik voor een update van hun merkstrategie.

Van een focus op “goed voor de planeet”, evolueerde het merk naar een partner voor een bewuste levensstijl met keuzes die goed zijn voor mens én planeet.

Zo blijft Le Pain Quotidien trouw aan de aloude missie om mensen samen te brengen rond lekker eten.

GlobalBrand Strategy – Stakeholder Management – Insights & Trends – Franchise Model

BRAND ACTIVATION

Alpro Breakfast Club
op Dreamville, 
Tomorrowland

Alpro staat al meer dan 40 jaar voor plantaardig lekkers. Hun missie is om iédereen te overtuigen van de meerwaarde van plantaardig, wat je reden ook is.

Om die missie kracht bij te zetten werkt Alpro samen met Tomorrowland. Op Dreamville, waar de People of Tomorrow overnachten, biedt Alpro heerlijke plantaardige ontbijt-opties aan.

Ik coordineerde voor hen het beheer van het partnership, de praktische organisatie van de activatie en de bijhorende communicatie, online en op het terrein.

Brand Activation – Communication – Stakeholder Management – Agency Management – Partnership – Collaboration

GLOBAL BRAND CAMPAIGN & ACTIVATION TOOLKIT

Wereldwijde campagne om de nieuwe merkstrategie tot leven te wekken.

Uitwerken van een wereldwijde campagne met focus op merkbekendheid en conversie om nieuwe gasten aan te trekken naar de restaurants.

Brand Campaign – Head of Creative – Stakeholder Management – Presentations – Team Management – Agency Management – Activation Toolkit – Think Global, Act Local

Marketing & sales consulting

Merk- en campagne-plan voor CM Verzekeringen

Begeleiden van het CM Verzekeringen-team bij het uitwerken van hun merk- en campagnestrategie.

Workshop – Marketing Consultancy – Lead Generation – Data & Insights – Consumer Profiles – Campaign Strategy

BUSINESS DEVELOPMENT

Merk-strategie en business plan voor Generation Food

Uitwerken van een lange-termijnplan voor Generation Food.

Deze organisatie zet zich in voor het versnellen van de voedseltransitie door in te zetten op ondernemerschap.

Business Development – Public Speaking – Data & Insights – Partnership Management – Sustainable Transformation

FACILITATIE interactieve strategische workshop

Workshop om tot een blauwdruk te komen van een strategisch omnichannel samenwerkingsplan.

Door een goede voorbereiding en focus op interactiviteit konden we voluit gebruik maken van het “collectieve brein” aanwezig op de workshop.
Zo werd de basis gelegd voor een doorgedreven strategische lange-termijnsamenwerking.

Workshop – Omnichannel Marketing – Partnership – Marketing Strategy

Zin in een samenwerking?

contacteer me voor meer info
of om een gratis kennismakingsgesprek in te plannen.